پانسیون کنکوری عید نوروز در تهران

شرکت در کنکور با دیپلمی متفاوت

شرکت در کنکور تجربی با دیپلم کارو دانش

شرکت در کنکور با دیپلمی متفاوت

دسته بندی: کنکور   تعداد ویدیو: ۱

زمان ویدیو: ۱:۲۳  موضوع ویدیو: شرکت در کنکور سراسری با دیپلم متفاوت

منتشر شده در سایت تـرنـج بــوکــ

فرآنید انتخاب رشته

انتخاب رشته تحصیلی در دوره دوم متوسطه(دبیرستان) یعنی دوستانی که پایه نهم هستند پس از امتحانات خرداد ماه و برای ورود به پایه دهم باید یکی از رشته های مد نظر خودشان را انتخاب کنند. به همین سبب فرآیند انتخاب رشته یکی از مهم ترین مرحله در زندگی هر فرد در طول مدت تحصیل می باشد. به همین سبب دانش آموزانی که در این مرحله از انتخاب رشته هستند باید سعی کنند که این مرحله مهم را به عهده مشاوران تحصیلی واگذار کنند. ولی با هر شرایطی اگر دانش آموزی میخواهد خودش انتخاب رشته را انجام دهد باید به این نکته توجه داشته باشد که رشته ی مدنظر او مناسب برای شرایط روحی، روانی و یا اصلا این رشته در آینده بازار کار مناسب دارد یا خیر توجه داشته باشد.
در ادامه این پست می خواهیم درباره این موضوع صحبت کنیم که آیا شرکت در کنکور نظری با دیپلم کاردانش و یا برعکس امکان پذیر هست یا خیر. تا انتهای این پست با ما همراه باشید.

شرکت در کنکور با دیپلمی متفاوت

کد تخفیف کلاسینو

شرکت در کنکور نظری با دیپلم کار و دانش

بسیاری از دانش آموزان پس از انتخاب به هر دلیلی که مهم ترین آن استفاده نکردن از مشاوره تحصیلی است دچار تردید در ادامه رشته خود میشوند که در نهایت باعث دلسردی دانش آموزان و در نهایت به تغییر رشته، و در بدترین حالت ممکن به ترک تحصیل دانش آموزان ختم میشود.
همه دانش آموزان برای انتخاب رشته باید به این موضوع دقت کنند که هدف آنها از انتخاب رشته مثلا تجربی چیست و چه هدف و رویایی را با این رشته میخواهند به حقیقت مبدل کنند.
با همه این مواردی که ذکر شد در صورتی که قصد دارید با دیپلم کار و دانش و یا هر دیپلم دیگری در کنکور سراسری رشته های نظری شرکت کنید هیچ مانعی متوجه دوستان شرکت کننده نیست فقط باید شرایط و مواردی که در پایین تر به آن اشاره می کنیم توجه داشته باشند و آنها را انجام دهند

شرابط شرکت در کنکور تجربی با دیپلم ریاضی

برای شرکت در کنکور تجربی با دیپلم ریاضی، برای دواطلبانی که تغییر رشته انجام داده اند با افراد دیگر دارای تفاوتی میباشد که در ادامه به شرایط شرکت در کنکور با دیپلم ریاضی خواهیم پرداخت.

  • همه دانش آموزانی که در رشته های ریاضی و علوم انسانی فارغ التحصیل شده اند، میتوانند بدون هیچ مشکلی در کنکور تجربی شرکت کنند فقط باید به این موضوع آگاه باشند که باید مدرک پیش دانشگاهی داشته باشند و در صورت داشتن مدرک پیش دانشگاهی شما طبق قوانین سازمان سنجش شما میتوانید در ۵ گروه آزمایشی علوم تجربی، ریاضی فیزیک، علوم انسانی، زبان خارجه و هنر شرکت کنید.
  • دواطلبان کنکوری که تا خرداد ماه قبل از کنکور موفق به گرفتن مدرک پیش دانشگاهی نشده اند در صورتی قبولی در کنکور میتوانند با گرفتن مدرک پیش دانشگاهی در شهریور ماه همان سال کنکور به دانشگاه مورد نظر خودشان وارد شوند.
  • داوطلبان ورودی بهمن ماه دانشگاه در صورت تکلمیل کردن مدارک در دی ماه میتوانند وارد دانشگاه شوند و انتخاب واحد خود را انجام دهند.
  • دانش آموزانی که به هر دلیلی در امتحانات شهریور ماه مردود میشوند، باید توجه داشته باشند پس از ثبت نام در مدارس بزرگسالان نمره مستمری خواند داشت، چرا که دانش آموزانی که در مراکز بزرگسالان مشغول به تحصیل هستند از نمره مستمری محروم میشوند و شانس قبولی خیلی بیشتری از وردی های شهریور ماه دارند.
  • سوال مهم و اساسی در این بین این است که شرایط شرکت دانش آموزان کار و دانش در کنکور تجربی به چه صورت است که باید در جواب این سوال گفت که این دسته از دوستان با مدارک دیپلم کار و دانش حق شرکت در کنکور تجربی را ندارند زیرا یکی از شرایط مهم و اساسی برای شرکت در کنکور تجربی داشتن مدرک پیش دانشگاهی است و تنها راه برای شرکت این گروه از دانش آموزان در این کنکور داشتن مدرک کاردانی میباشد.
  • کنکور تجربی برای دوستانی که فارغ التحصیل رشته ی ریاضی می باشند و میخواهند در کنکور تجربی شرکت کنند به مراتب بیشتر از دوستانی است که از ابتدا در رشته تجربی بوده اند و به همین منظور رشته های ریاضی و تجربی در دروس شیمی و ریاضی و تا حدودی فیزیک و عمومی با هم مشترک هستند و بدون هیج مشکلی میتوانند در این آزمون شرکت کنند.
    اما برای دوستانی که در رشته های علوم انسانی علی الخصوص دانش آموزانی که در رشته های فنی حرفه ای مشغول به تدریس بوده اند باید با تلاش و پشتکار بسیار زیادی دروس علوم تجربی را بخوانند و با نحوه مطالعه وشرایط تست زنی این کنکور آشنا باشند.

شرکت در کنکور با دیپلمی متفاوت

شرکت در کنکور با لیسانس تجربی

بسیار از داوطلبان قصد دارند با مدرک لیسانس در کنکور تجربی شرکت کنند و این سوال در ذهنشان به وجود می آید که آیا این امکان وجود دارد یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بله این امکان وجود دارد و افراد متقاضی بدون در نظر داشتن رشته ای که با آن لیسانس گرفته اند میتوانند در کنکور شرکت کنند. در ادامه باید به دوستان بگوییم که اگر قصد جدی برای کنکور دارید بهتر است از دانشگاه محل تحصیل خود انصراف دهید. به این دلیل که اگر دانشجوی روزانه باشید و مدرک لیسانس خود را بگیرید. حتی در صورتی که رتبه اول باشید، پرداختن شهریه اولین کاری است که میبایست انجام دهید.

پیشنهاد میکنیم ویدیو پایین، که در رابطه با موضوع شرکت در کنکور با دیپلمی متفاوت است تماشا کنید.

 

برای دانلود ویدیو بالا بر روی لینک زیر کلیک کنید

ویدیو کنکور با دیپلمی متفاوت📥

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *